Hemsida och staff

30.07.2013 15:40

Hemsida:

Jag jobbar hela tiden på att förbättra hemsidan och som ni kan se så är den långt ifrån klar men jag gör så gott jag kan. Det är dock väldigt mycket jobb med att starta en server. Jag skulle uppskatta om ni också tar er tid att gilla serverns facebook sida. Där kommer jag att publicera väldigt viktiga nyheter och det kommer gå snabbare att få tag på mig. Där kommer vi också att publicera tävlingar och annat roligt.

 

Nu till staff.

Servern har i nuläget två staff jag (lidingo3) och dafkillers.

Ceasar01 är mod men bara på test så vi får se hur det slutar.

När servern är up and running så kommer jag att behöva 1 admin (troligtvis dafkillers) och 2 mods. Det är dom jag behöver ha i början så får vi se hur det utvecklas. Om ni vill bli mod så får ni gärna söka under fliken applications.